Стационар:
Протозанов көш., 7,
8(7232) 60-28-01, 20-85-71,
706204, 87055698998

Консультативтік-диагностикалық орталығы: Әуезов даңғ., 26, 8(7232) 56-98-99, 87010569889
8707-569-89-98, 8776-569-89-98
ШҚОА тіркеу орнының email: reg_ob@mail.ru

18.04.2024

Пациенттерді қолдау қызметіне не үшін жүгіну қажет?


✅ Бұл жүгінудің ең ыңғайлы тәсілі - мәселені бірден орнында шешуге болады, ешқайда барудың немесе қоңырау шалудың қажеті жоқ;

✅ Қызмет мәселені медициналық ұйымнан тыс шығармай-ақ, өз ішінде шешуге мүдделі;

✅ Қызмет өзінің медициналық ұйымындағы жағдайды, оның ішіндегі кемшіліктер мен қиындықтарды біледі, сондықтан туындаған мәселені тезірек шешеді;

✅ Қызмет барлық қажетті ақпаратқа, ақпараттық жүйелерге қол жеткізе алады;

✅ Қызмет өзінің медициналық ұйымының медициналық қызметкерлерімен таныс және дәрігермен келіссөздер жүргізу арқылы белгілі бір мәселелердің шешілуіне ықпал етуі мүмкін;

✅ Түсіндіру, кеңес беру сипатындағы мәселелер орын алған жағдайда Қызмет қызметкерлері жүгінушінің мәселесін тез шеше алады;

✅ Басшылыққа тікелей жақын орналасқан Қызмет анықталған бұзушылықтар туралы және оларды жою бойынша жедел шаралар қабылдау үшін оған хабарлай алады;

✅ Мәселені шешу жалпы аз уақытты алады;

Егер Сіздің сұрағыңызды Пациенттерге қолдау көрсету және ішкі сараптама қызметі шешпеген жағдайда, Сіз әрқашан қолда бар байланыс арналары арқылы Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына жүгіне аласыз: Ресми fms.kz сайты, 1406 байланыс орталығы, Telegram-дағы Qoldau 24/7 және SaqtandyryBot мобильді қосымшасы.

Добавить комментарий

Байланыс мәліметтері

Қазақстан Республикасы, Өскемен қаласы

Стационар:

Протозанов көш.,7, 8(7232) 60-28-01, 20-85-71

Консультативтік-диагностикалық орталығы: Әуезов даңғ., 26,
8(7232) 56-98-99

ШҚОА тіркеу орнының email:

reg_ob@mail.ru
 

Әлеуметтік желілер

//